Jei jūsų netenkina pristatytų etikečių kokybė arba pristatytos etiketės neatitinka užsakyto rinkinio, nedelsdami grąžinkite jas pristatymo atstovui (kurjeriui).

Jei pastebėjote, kad pristatytos prekės yra nekokybiškos arba neatitinka jūsų užsakymo sąlygų, atstovui (kurjeriui) išvykus, per 24 valandas nuo pristatymo praneškite apie tai adresu info@zalumynai365.lt  arba telefonu: tel:+37068412980.

arba el. paštu: ir išsiaiškinkite situaciją. Jei Pirkėjas apie nekokybiškas ar neatitinkančias reikalavimų prekes mus informuoja praėjus daugiau nei 24 valandoms po pristatymo, mes neprivalome spręsti Pirkėjo pretenzijų jo naudai.

Pinigai už grąžintas prekes bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už pirkinį, per 5 (penkias) darbo dienas nuo prekių grąžinimo dienos. Grąžinant arba keičiant tokios pat kokybės prekes, kaip ir užsakymas, pristatymo išlaidos negrąžinamos ir nekompensuojamos.

Jei dėl prekių svėrimo klaidos prekes gavote už mažesnę kainą, nei sumokėjote, skirtumas bus grąžintas į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už prekes, per 5 (penkias) darbo dienas nuo užsakymo pristatymo dienos.